Πρέπει να κρατάτε την κουζίνα σας ενημερωμένη, για να διασφαλίσετε ότι το εστιατόριό σας είναι απαλλαγμένο από τα αλλεργιογόνα. Με το να παρέχετε στους πελάτες σας όλες τις σωστές πληροφορίες σχετικά με τα συστατικά που χρησιμοποιούνται, τους βοηθάτε να κάνουν έξυπνες και ασφαλείς επιλογές σχετικά με το φαγητό τους και να αποφύγουν τυχόν ατυχίες.

Εδώ θα βρείτε μερικά απλά βήματα ώστε να βεβαιωθείτε ότι κρατάτε το προσωπικό σας ενημερωμένο και έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός πελάτη με προβλήματα αλλεργίας ή δυσανεξίας.

  1. Ορίστε έναν ειδικό για τα αλλεργιογόνα. Ένα μέλος του προσωπικού πρέπει να είναι υπεύθυνο να απαντάει σε όλα τα ερωτήματα των πελατών σχετικά με τα αλλεργιογόνα.
  2. Τακτικός έλεγχος των συστατικών. Διαβάστε όλα τα συστατικά και τις πληροφορίες για τα αλλεργιογόνα σε προϊόντα που χρησιμοποιούνται συχνά, καθώς οι κατασκευαστές μπορεί μερικές φορές να αλλάξουν τα συστατικά χωρίς προειδοποίηση.
  3. Προσδιορίστε τα αλλεργιογόνα. Σκεφτείτε τα προϊόντα που μπορεί να περιέχουν αλλεργιογόνα. Για παράδειγμα, η σάλτσα μπάρμπεκιου μπορεί να περιέχει αλλεργιογόνα.
  4. Αποποίηση ευθυνών. Προσθέστε μια σημείωση στο κάτω μέρος του μενού ή στην ιστοσελίδα σας, που θα υπενθυμίζει στους πελάτες να ενημερώνουν τους σερβιτόρους για τυχόν αλλεργίες. Είναι σημαντικό, να βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει ενημερωμένα τα φυλλάδιά σας και τις πληροφορίες για τα αλλεργιογόνα για να αποφευχθεί οποιαδήποτε σύγχυση.
  5. Αποφύγετε τη διασταυρούμενη επιμόλυνση. Κρατήστε τα τρόφιμα που προκαλούν αλλεργίες, πάντα ξεχωριστά από τα άλλα τρόφιμα.
  6. Αλλεργικές αντιδράσεις. Να θυμάστε ότι, εάν ένας πελάτης έχει μια αλλεργική αντίδραση πρέπει να καλέσετε ασθενοφόρο.