Μπορεί το ελληνικό κοινό να το ανακαλύπτει τα τελευταία χρόνια, όμως στην κοινότητα  των chefs το brunch αποτελεί ένα από τα κλασικά κεφάλαια της δημιουργικότητάς τους.

Mία συνήθεια που ξεκίνησε στην Αγγλία τον 19ο αιώνα και έγινε διάσημη στις ΗΠΑ στα ‘30s, το brunch αποτέλεσε το δημιουργικό πάντρεμα του πρωινού με το μεσημεριανό.

Η φαντασία των chefs είναι ανεξάντλητη, αφού το brunch διαφέρει από μέρος σε μέρος και από εστιατόριο σε εστιατόριο, pub σε pub, ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο. Τοπικά υλικά,  μπαχαρικά, μαρμελάδες, sauces, τυριά και αλλαντικά αποτελούν τα σημεία που μπορεί ένα μενού brunch να διαφοροποιηθεί και να οδηγήσει τους πελάτες που το δοκιμάζουν σε μοναδικές γευστικές περιπέτειες!

 

Παράλληλα, το brunch μπορεί να αποτελεί ένα δυνατό σημείο πώλησης για ένα εστιατόριο, αλλά και ένα μοναδικό τρόπο για να διαφοροποιηθεί ένα μενού. Πώς θα ήταν, για παράδειγμα, αν δημιουργούσατε ένα brunch menu στο οποίο θα αντικαθιστούσατε κλασικά υλικά με πιο υγιεινές επιλογές, όπως ασπράδια αυγού σε ομελέτες, αβοκάντο αντί για κλασικό βούτυρο, σιρόπι maple ή σιρόπι από χουρμά αντί για μέλι, υπερτροφές σε smoothies αντί για απλά φρούτα;

Σε μία εποχή που οι πελάτες είναι πιο συνειδητοποιημένοι από ποτέ για την ποιότητα των υλικών του φαγητού τους, αλλά και τη διατροφική τους αξία, το brunch προσφέρεται για να ικανοποιηθούν ακόμα και οι πιο ιδιαίτερες διατροφικές συνήθειες.

Τα τελευταία χρόνια, μία αρκετά σεβαστή μερίδα του κοινού αναζητά το brunch σε πολλά εστιατόρια και καφέ, γιατί τους δίνει επιλογές πρωινού που μπορούν να τις απολαμβάνουν την ώρα που εκείνοι θα επιλέξουν. Αυτό τους δίνει επιπλέον τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τις διατροφικές τους συνήθειες στο πρόγραμμά τους.
Κι αν μία επιχείρηση επιτυγχάνει σε αυτό, τότε μπορεί να χτίσει την πιστότητα στους πελάτες της.