Η φετινή ΗORECA 2018 κατάφερε να ξεχωρίσει από τις άλλες χρονιές, αφού τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ήταν η πιο ποιοτική και στοχευμένη έκθεση που είχε γίνει ποτέ. Το ίδιο κατάφερε και η Unilever Food Solutions που για άλλη μια χρονιά ενθουσίασε το κοινό και έκλεψε την παράσταση.

Στο περίτεχνα διαμορφωμένο περίπτερό μας, υποδεχτήκαμε τους χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης και μοιραστήκαμε μαζί τους τα πάντα για το ολοκαίνουριο e-shop μας και τη νέα σειρά Knorr World Cuisines. Οι σέφ μας τους παρουσίασαν μοναδικές προτάσεις & λύσεις με προϊόντα της Hellmann's και της Knorr. Επίσης σε συνεργασία με το ΟΟΗ Ice Cream, προσφέραμε παγωτό Carte D’Or και τους κεράσαμε από μία κούπα τσάι με τις νέες γεύσεις Lipton Πυραμίδα Χαμομήλι και Μέλι, και Lipton Πυραμίδα Λεμόνι.

 

Το ενδιαφέρον του κόσμου για το e-shop, με τα προϊόντα Knorr, Hellmann’s, Lipton & Carte D’or, ήταν τέτοιο που ήθελαν να μάθουν τα πάντα! Από το πόσο εύκολα μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς τα φίλτρα των προϊόντων για να βρει αυτό που χρειάζεται, τους πόντους που παίρνουν με κάθε αγορά, τα μοναδικά δώρα που μπορούν να κερδίσουν, μέχρι και για τον τρόπο παραγγελίας. Επίσης όσοι επισκέπτες έκαναν την εγγραφή τους στο νέο μας e-shop είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος στον διαγωνισμό μας και να μπουν στην κλήρωση για ένα Sous vide Roner.  

Στη συνέχεια, με δύο event «ταξιδέψαμε» στις γεύσεις του κόσμου, με οδηγό τη νέα σειρά World Cuisines και συνοδοιπόρους πιάτα εμπνευσμένα από Ταϊλάνδη, Μεξικό, Αμερική, Ασία και Μεσόγειο.

Την Παρασκευή 9/2, ο διάσημος chef Γκίκας Ξενάκης εντυπωσίασε με τις πιο πρωτότυπες συνταγές για τον κόσμο των ξενοδοχείων, ενώ την Κυριακή 11/2 έδωσε νέο νόημα σε αυτό που ξέραμε ότι λέγεται burger, μεζεδάκι ή σουβλάκι!

Αποτέλεσμα; Άλλη μια πετυχημένη παρουσία στην έκθεση HORECA! Περισσότεροι από 125.000 επαγγελματίες έμαθαν τόσο για το site που θα «απογειώσει» την επιχείρησή τους, όσο και για τη νέα σειρά Knorr World Cuisines που θα απογειώσει κάθε τους πιάτο!