Προσδοκίες Πελατών & Συμβουλές για Επαναλειτουργία Επιχείρησης 🍽️ | Unilever Food Solutions
Menu

Δεν είναι μυστικό ότι ο κλάδος των επαγγελματιών εστίασης έχει επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από τον COVID-19. Η απαγόρευση του delivery έχει αρθεί σε πολλές αγορές, ενώ σε άλλες έχουν ανοίξει ξανά εστιατόρια…τηρώντας φυσικά τις κατευθυντήριες γραμμές της κυβέρνησης. Ανεξάρτητα από την κατάσταση, η επαναλειτουργία θα φαίνεται διαφορετική με συγκεκριμένους πελάτες ξενοδοχείου και προσδοκίες πελατών εστιατορίου. Μια πρόσφατη μελέτη σε 12 χώρες υπογραμμίζει τις βασικές προσδοκίες των πελατών ξενοδοχείου/εστιατορίου στη μετά COVID-19 εποχή. Ελάτε να τα αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τώρα για να εξασφαλίσετε ικανοποιημένους πελάτες ξενοδοχείου/εστιατορίου! 
Πώς να ξεκινήσετε, ανεξάρτητα από το εάν κάνετε delivery σε πελάτες ή περιμένετε πελάτες στο εστιατόριο
 
  1. Εξασφαλίστε γενική καθαριότητα και ορθές πρακτικές υγιεινής: Ένα από τα σημαντικότερα αιτήματα των καταναλωτών για να αποκτήσουν εμπιστοσύνη ως προς τα πρότυπα υγιεινής είναι η γενική καθαριότητα των εστιατορίων, τόσο στην Τραπεζαρία, όσο και στην Κουζίνα (Μαγειρείο). Για να καθησυχαστούν οι πελάτες σχετικά με τις πρακτικές ασφάλειας, οι καταναλωτές θέλουν να έχουν εύκολη πρόσβαση σε απολυμαντικά χεριών στα εστιατόρια, είτε απευθείας πάνω στο τραπέζι ή σε μια συγκεκριμένη περιοχή του εστιατορίου.
  2. Φορέστε προστατευτικό ρουχισμό: Ειδικότερα πολύ σημαντικό στην Κουζίνα, πάνω από το 1/4 του κόσμου, λένε ότι το προσωπικό που φοράει προστατευτικό ρουχισμό είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για εμπιστοσύνη στην υγιεινή της κουζίνας. 
  3. Επικοινωνήστε στους πελάτες τις πρακτικές υγιεινής: Εκτός από τη χρήση προστατευτικών ρούχων και τη διασφάλιση γενικής καθαριότητας, το 49% των πελατών θα ήθελαν να δουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις πρακτικές υγιεινής στα Μενού. Το να μπορεί κανείς να έχει ορατότητα στην Κουζίνα του εστιατορίου είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να εμπιστεύονται τα πρότυπα υγιεινής, οπότε γιατί να μην ανοίξετε την κουζίνα σας;  
restaurant

1. ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΙΑ DELIVERY: 

To delivery, το οποίο το 45% των καταναλωτών χρησιμοποιεί, φαίνεται να παραμένει μια ανάγκη των καταναλωτών με σχεδόν όλους να ενδιαφέρονται να τη συνεχίσουν. Η προσφορά για delivery είναι επίσης σημαντικό – 8/10 περιπτώσεις από τις παραγγελίες που δέχονται τα εστιατόρια είναι για delivery. Ακολουθούν ορισμένες αναδυόμενες τάσεις στο Delivery που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την τάση των καταναλωτών:

1. Delivery για Μεσημεριανό

1. Delivery για Μεσημεριανό

Οι 6/10 παραγγελίες και φαγητά σε πακέτο είναι παραγγελίες για δείπνο. Ωστόσο, οι 3/10 είναι για μεσημεριανό, οπότε η εξισορρόπηση των μενού με επιλογές κατάλληλες για κάθε γεύμα μπορεί να βοηθήσει να κερδίσετε περισσότερες περιπτώσεις.

3.  Η γεύση παίζει ρόλο

3. Η γεύση παίζει ρόλο

Η γεύση είναι η βασική κινητήριος δύναμη για να παραγγείλει κάποιος ξανά. Για 6 συμβουλές για delivery σε 3 πιάτα με τις περισσότερες παραγγελίες, κάντε κλικ παρακάτω.

Noodles:

  • Προσθέστε λίγο ελαιόλαδο έτσι ώστε να αποφύγετε να κολλήσουν τα noodles. Προσθέστε συνοδευτικά, όπως σούπες για να μπορούν οι πελάτες σας να το αναμειγνύουν με τα noodles σε περίπτωση που στεγνώσουν.
  • Για να επιβεβαιώσετε πως τα noodles παραμένουν σταθερά, προσθέστε κρύο νερό, για να διατηρήσουν την υφή τους και να σταματήσουν να μαγειρεύονται επιπλέον. Στη συνέχεια, βάλτε τη σούπα και τις σως στην άκρη.

Φτερούγες Κοτόπουλου & Πατάτες:

  • Τα χάρτινα κουτιά είναι πιο απορροφητικά απο ό,τι τα πλαστικά,  μειώνοντας την ποσότητα υγρασίας που το τηγανητό φαγητό απορροφά. Επιπρόσθετα και σως  πρέπει να παραμένουν χώρια.
  • Για να διατηρήσετε την τραγανότητα., στεγνώστε επιπλέον την κρούστα μαγειρεύοντάς το για περισσότερη ώρα ή περνώντας το απο το τηγάνι δύο φορές. Kάποιοι chefs βάζουν μια κουταλιά ξύδι! 

Pasta:

  • Χρησιμοποιήστε το σωστό μέγεθος και υλικά για τη συσκευασία. Επίπεδα, και χωρίς βάθος κουτιά έχουν καλύτερο αποτέλεσμα για μακαρόνια. Τα μικρά κουτιά δυσκολεύουν την κατανομή της σως και δημιουργεί διασκορπισμό της θερμοκρασία.

 

2. Family Meals

2. Family Meals

Οι περισσότερες περιπτώσεις παραγγελιών που δέχονται τα εστιατόρια είναι για 3, 4, ή 5 άτομα (το 74% των περιπτώσεων), οπότε είναι μια ευκαιρία για τα μαγαζιά να  προωθούν προσφορές για οικογενειακά γεύματα για να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές να τους προτιμήσουν. 

4. Οι πελάτες θέλουν τα αγαπημένα φαγητά

4. Οι πελάτες θέλουν τα αγαπημένα φαγητά

Στους πελάτες λείπουν φαγητά που προσφέρονται περισσότερο από αλυσίδες τροφίμων, επομένως, μερικά κορυφαία πιάτα που μπορείτε να προσθέσετε στο delivery μενού σας είναι Πίτσα, Μπέργκερ, Τηγανητό Κοτόπουλο, Καφές, Σούσι και Παγωτό. 

2. ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΕ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ:

Παρόλο που σχεδόν σε όλους (το 73%) τους πελάτες λείπει το να τρώνε έξω, σε εστιατόριο, επί του παρόντος, το 35% των καταναλωτών πιστεύει ότι μελλοντικά θα τρώνε λιγότερο σε εστιατόριο κυρίως λόγω των ανησυχιών τους για τον κoρωνοϊό. Οι πελάτες θα χρειαστούν αρκετή διαβεβαίωση για την ασφάλεια των μαγαζιών, με τα μαγαζιά να ενθαρρύνουν τους πελάτες να τους επισκεφτούν πάλι. Εκτός από αυτό, παρακάτω μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις προσδοκίες που έχουν οι πελάτες όταν πρόκειται να φάνε έξω, σε ένα εστιατόριο:

1. Να είναι εμφανής η υγιεινή στο χώρο

1. Να είναι εμφανής η υγιεινή στο χώρο

Τα εστιατόρια πρέπει να είναι ορατά καθαρά και τακτοποιημένα, όπως και η χρήση προστατευτικής μάσκας και γαντιών από το προσωπικό, αποτελούν τα πιο πιθανά μέτρα για να ενθαρρύνουν τους πελάτες να επιστρέψουν στην επιλογή για φαγητό σε εστιατόριο.

3.  Ευέλικτα Μενού

3. Ευέλικτα Μενού

Τα εστιατόρια πρέπει να είναι ευέλικτα για να διευκολύνουν τις γρήγορες αλλαγές στη διαρρύθμιση και στα Μενού καθώς εξελίσσονται οι προσδοκίες των πελατών.

2.  Κοινωνικές Συγκεντρώσεις

2. Κοινωνικές Συγκεντρώσεις

Δεδομένου ότι οι κοινωνικές συγκεντρώσεις είναι το πρωταρχικό κίνητρο για τους πελάτες να επιστρέψουν, τα εστιατόρια πρέπει να προετοιμαστούν για ομαδικές συγκεντρώσεις (6/10 προγραμματίζουν παρέες εξόδου περισσότερων από 4 άτομα)

4.  Διατηρώντας Αποστάσεις

4. Διατηρώντας Αποστάσεις

Οι κοινωνικές συγκεντρώσεις πρέπει να εξισορροπηθούν έναντι των περιορισμών και των απαιτήσεων των πελατών για κοινωνική αποστασιοποίηση (το 45% των πελατών θέλουν απόσταση μεταξύ των τραπεζιών για να αισθάνονται άνετα όταν τρώνε έξω).

Πηγή: ®UFS Diner Track | Out of Home Recovery | Streetbees | 25 Απριλίου έως 12 Μαΐου

Πηγή: ®Ipsos | Essential Report 28 έως 31 Μαΐου