8 Τρόποι για να προωθήσετε το Plant-based μενού σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις
Η ζήτηση για φαγητά με συστατικά φυτικής προέλευσης έχει σημειώσει άνοδο. Θέλετε να αξιοποιήσετε αυτή την τάση; Ανακαλύψτε τι θα σήμαιναν για το μενού σας πιάτα με συστατικά φυτικής προέλευσης – και πώς μπορείτε να το επικοινωνήσετε δυνατά και περήφανα στους πελάτες σας.
Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους κάποιος πελάτης μπορεί να στρέφεται σε μια διατροφή βασισμένη σε προϊόντα φυτικής προέλευσης και με αφορμή ότι αρκετοί από αυτούς επιδιώκουν να μειώσουν την ποσότητα του κρέατος που καταναλώνουν, έφτασε η στιγμή να ρίξετε μια καλή ματιά στο μενού σας.
Η κάλυψη αυτής της ζήτησης είναι σημαντική, ωστόσο είναι λογικό να θέλετε να πουλήσετε αυτά τα πιάτα και στο σύνολο των πελατών. Παρέχετε τις σωστές επιλογές για να εξυπηρετήσετε αυτή την αλλαγή; Τα πιάτα σας ξεχωρίζουν στο μενού;
Ανακαλύψτε 8 κορυφαίους τρόπους για να αυξήσετε τις πωλήσεις σε πιάτα με συστατικά φυτικής προέλευσης.
1. Κάντε το προφανές
Μην τοποθετείτε τις vegan και vegetarian επιλογές σε διαφορετική ενότητα του μενού σας, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να κάνει τους καταναλωτές κρέατος να προσπεράσουν εντελώς αυτή την ενότητα. Αντ’ αυτού, συμπεριλάβετε αυτές τις επιλογές μέσα στο βασικό μενού και διευκολύνετε την παραγγελία των πιάτων χωρίς κρέας με τη χρήση ετικέτας στα vegan και vegetarian πιάτα στο μενού σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να σχεδιάσετε ευέλικτα πιάτα που να σας επιτρέπουν να αφαιρέσετε απλά το κρέας από το τελικό πιάτο εάν ο πελάτης το ζητήσει!
Το ίδιο ισχύει και για το διαδικτυακό κόσμο – μην ξεχνάτε να ενημερώνετε το μενού σας τόσο στο website σας όσο και στα κοινωνικά δίκτυα ώστε ο καθένας που ερευνά επιλογές μενού εκ των προτέρων να ξέρει ότι θα εξυπηρετηθεί.
2. Κάντε το σωστό διαχωρισμό ανάμεσα σε vegans και vegetarians
Vegan, vegetarian, pescatarian, flexitarian...με τόσες λέξεις που έχουν γίνει τάση εκεί έξω, θα πρέπει να βοηθήσετε το προσωπικό σας να καταλάβει τη διαφορά ανάμεσα σε μερικές από αυτές που χρησιμοποιούνται πιο συχνά:
Vegetarian σημαίνει να τρώει κάποιος τρόφιμα φυτικής προέλευσης, χωρίς να καταναλώνει κρέας, πουλερικά ή θαλασσινά.
Υπάρχουν μερικές διαφορετικές κατηγορίες vegetarians:
- Οι ovo-lacto (ή lacto-ovo) vegetarians τρώνε αυγά και γαλακτοκομικά
- Οι lacto vegetarians τρώνε γαλακτοκομικά προϊόντα
- Οι ovo vegetarians τρώνε αυγά
- Οι pescatarians τρώνε ψάρια
Vegan σημαίνει να τρώει κάποιος μόνο τρόφιμα φυτικής προέλευσης και αυτή η διατροφή να μην περιέχει καθόλου κρέας και θαλασσινά, όπως επίσης και καθόλου ζωικά προϊόντα ή προϊόντα ζωικής προέλευσης, όπως γαλακτοκομικά, αυγά και μέλι. Προϊόντα ζωικής προέλευσης μπορούν να βρεθούν σε διάφορους τύπους, συμπεριλαμβανομένης της ζελατίνης που χρησιμοποιείται συνήθως όταν μαγειρεύουμε.
Semi-vegetarian/flexitarian σημαίνει να τρώει κάποιος κυρίως τρόφιμα φυτικής προέλευσης, με περιστασιακή κατανάλωση κρέατος επίσης.
3. Εκμεταλλευτείτε πλήρως την τάση προς μια διατροφή χωρίς κρέας
Η διατροφή χωρίς κρέας είναι κυρίαρχη τάση! Εάν θέλετε να γνωστοποιήσετε σε όλους το εξελιγμένο σας μενού, μπορείτε να οργανώσετε ειδικές vegan εκδηλώσεις ή να έχετε ένα συγκεκριμένο μήνα όπου προωθείτε (και προσφέρετε σε έκπτωση) vegan πιάτα.
Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία vegetarian ή vegan επιλογή στα special πιάτα σας ή στις προσφορές σας που διατίθενται για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Αφήστε τα να καταλαμβάνουν εξέχουσα θέση στο κύριο μενού σας. Προσθέστε πιάτα χωρίς κρέας στο μαυροπίνακα έξω από τις εγκαταστάσεις για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των πελατών που περνάνε.
4. Προωθήστε τις φυτικές πρωτεΐνες
Οι «φυτικές πρωτεΐνες» έχουν γίνει τάση, επομένως μπορείτε να τις προωθείτε στο μενού σας. Μπορείτε επίσης να επικοινωνείτε και άλλα οφέλη των τροφίμων φυτικής προέλευσης όπως ο αριθμός των θερμίδων, ή ότι η φυτική πρωτεΐνη σας είναι χαμηλή σε λιπαρά, ή ότι περιέχει λιπαρά που «διατηρούν την καρδιά υγιή». Αυτό μπορεί πράγματι να προσελκύσει κάποιους πελάτες.
Προϊόντα με φυτική πρωτεΐνη από το The Vegetarian Butcher!
Ακόμη και αν το μενού σας στρέφεται παραδοσιακά γύρω από το κρέας, δεν πρέπει να υποτιμάται η σημασία των πιάτων φυτικής προέλευσης ως μέρος της προσφοράς σας. Και δε χρειάζεται να θυσιάσετε τίποτα για να σερβίρετε πιάτα εξαιρετικής γεύσης που πληρούν όλα τα κριτήρια υφής και γεύσης τόσο για τους vegans όσο και για τους λάτρεις του κρέατος. Ανακαλύψτε τα προϊόντα της σειράς The Vegetarian Butcher που αποτελούνται από ένα διαφορετικό είδος πρωτεΐνης φτιαγμένο από φυτικά συστατικά. Ανακαλύψτε περισσότερα εδώ.
5. Πειραματισμοί με προϊόντα φυτικής προέλευσης
Κάποιοι πελάτες που ακολουθούν μια διατροφή χωρίς κρέας θα εξακολουθούν να θέλουν τη γεύση και την υφή του κρέατος. Εδώ είναι που έρχεται το The Vegetarian Butcher και η ποικιλία των προϊόντων του, τα οποία μαγειρεύονται, έχουν γεύση και υφή όπως το κρέας για να μη χρειαστεί να θυσιάσετε τίποτα!
Μπορείτε να τοποθετήσετε αυτά τα πιάτα στα special πιάτα του μενού σας, όπως επίσης να τα προωθήσετε και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Προβάλλοντας το brand σας είναι κάτι που έχει επίσης επιρροή.
Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κι άλλου είδους υλικά των οποίων η υφή μοιάζει με το κρέας, όπως όσπρια, μανιτάρια, μελιτζάνα και jackfruit.
6. Κάντε το μενού σας να μιλήσει
Αφιερώστε λίγο χρόνο στο να επιλέξετε τις σωστές λέξεις για το μενού σας, προσπαθώντας να προσελκύσετε τους πελάτες μέσω των περιγραφών σας. Θυμηθείτε, όσο νόστιμο κι αν είναι το πιάτο σας, εάν δεν ακούγεται νόστιμο στο χαρτί, δε θα μετατραπεί σε παραγγελία. Γι’ αυτό το λόγο, βάλτε ακόμα ένα μέλος της ομάδας σας να ελέγχει το γραπτό μενού σας για να σιγουρευτείτε ότι είναι ελκυστικό.
7. Προσθέστε τη μυστική σας πινελιά
Το να προσφέρετε πιάτα χωρίς κρέας στο μενού σας δε σημαίνει ότι υστερούν στη γεύση ή ότι απαιτούν πολύ παραπάνω δουλειά από εσάς. Δημιουργήστε εξαιρετικά πιάτα, πλούσια σε γεύση χρησιμοποιώντας τον Knorr Ζωμό Λαχανικών σε Πάστα ή αξιοποιήστε προϊόντα που θα προσθέσουν ακαταμάχητη γεύση στα πιάτα σας όπως η μαγιονέζα Hellmann’s Vegan και κάντε τη μαγειρική σας με φυτικά προϊόντα να λάμψει.
8. Αρχίστε να παρουσιάζετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα plant-based πιάτα σας
Στις μέρες μας είναι πιο σημαντικό από ποτέ το να έχεις παρουσία στα social media, επιτρέποντας κατ’ επέκταση στους πελάτες σου να μπορούν να σε αναζητήσουν online. Παράλληλα, αποτελούν και το κατάλληλο μέσο για να επικοινωνήσεις την plant-based κουζίνα σου, καθώς τα πιάτα με φυτικά συστατικά τείνουν συνήθως να είναι απίστευτα φωτογενή. Θυμήσου να χρησιμοποιήσεις δημοφιλή hashtags συνοδεύοντας το περιεχόμενό σου!
Ανακάλυψε πώς να βγάζεις τις καλύτερες φωτογραφίες για τα Social Media μέσα από το online course που μπορείς να βρεις εδώ!
«Το περιεχόμενο αυτού του άρθρου προορίζεται μόνο για λόγους έμπνευσης. Δεν προορίζεται ως κλινική, ιατρική ή διατροφική συμβουλή».
- ...
Δεν μπορείς να βρεις τον ειδικό συνεργάτη της επιλογής σου; Επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε.
Σχετικά προϊόντα
Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα
Δεν είναι δυνατό να προστεθεί το προϊόν στη λίστα
Το προϊόν αφαιρέθηκε από τη λίστα
Δεν είναι δυνατό να αφαιρεθεί το προϊόν από τη λίστα
Σχετικές συνταγές
Τι θα κερδίσεις
- Συνδέσου εδώ
- Τις καλύτερες συνταγές και tips από chefs από όλο τον κόσμο
- Τις τελευταίες μαγειρικές τάσεις