Menu
ΠΟΝΤΟΙ

Τέλεια την άνοιξη και ιδανική για μια plant-based κουζίνα, η σαλάτα μπορεί να γίνει ο κύριος πρωταγωνιστής του μενού σας. Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει, μπορείτε να προσφέρετε μια μεγάλη ποικιλία από σαλάτες, οι οποίες μάλιστα υπόσχονται και καλό τζίρο. Εδώ και καιρό, οι σαλάτες έχουν πάψει να αποτελούν ένα διακοσμητικό συνοδευτικό, καθώς πλέον μπορούν να σταθούν ως ένα πλήρες, σημαντικό γεύμα προσφέροντας τον επιθυμητό βαθμό κορεσμού. Πάρτε ιδέες για το πώς μπορείτε να μετατρέψετε τη σαλάτα σε ένα ελκυστικό κυρίως πιάτο.

Συστατικά για σαλάτα με τη δύναμη της φύσης

Σε μια plant-based κουζίνα χρησιμοποιούνται είτε μειωμένες ποσότητες ψαριού και κρέατος είτε καμία ποσότητα αυτών. Για το λόγο αυτόν, η σαλάτα ως κύριο πιάτο δεν πρέπει να είναι μόνο φρέσκια, αλλά επίσης χορταστική και θρεπτική, καθώς και να βασίζεται σε πρωτεϊνούχα συστατικά που είναι πλούσια σε θρεπτική αξία. Αυτά μπορείτε φυσικά να τα συνδυάσετε και να τα παραλλάξετε με δημιουργικό τρόπο, ανάλογα με το γούστο σας. Συμπεριλάβετε στις σαλάτες σας τα παρακάτω:

  • Δημητριακά όπως κουσκούς, κινόα, κεχρί και σπόρους τσία
  • Όσπρια όπως φακές, φασόλια και ρεβίθια
  • Ψημένους ξηρούς καρπούς όπως κουκουνάρι, καρύδια, ηλιόσπορους, κολοκυθόσπορους και σουσάμι
  • Μούρα πλούσια σε βιταμίνες όπως γκότζι μπέρι, βερβερίδα, ακάι, μαύρα μούρα, μύρτιλλα
  • Superfoods όπως λαχανίδα, φύκη, χόρτα, αβοκάντο, σπανάκι και άγρια χόρτα όπως πικραλίδα και ξινόχορτο
Fleischalternativen

Η πρωτεΐνη στην πρώτη γραμμή

Προκειμένου να ενισχύσετε μια σαλάτα με πρωτεΐνη και πλούσια γεύση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ποικιλοτρόπως εναλλακτικά του κρέατος, όπως τόφου, τέμπε, σεϊτάν ή ακόμα και τα προϊόντα φυτικής προέλευσης THE VEGETARIAN BUTCHER. Ψημένα, τηγανισμένα ή μαριναρισμένα, τα προϊόντα φυτικής προέλευσης θα κάνουν τη σαλάτα σας ακόμα πιο γευστική. Ανακαλύψτε περισσότερα εδώ

Altes Gemüse

Παραδοσιακά λαχανικά σε νέες ιδέες για σαλάτα

Παστινάκι, μαύρο λαγόχορτο, πατάτα βιτελότ – σχεδόν ξεχασμένα είδη λαχανικών που ανακαλύφθηκαν εκ νέου και έχουν επιστρέψει για τα καλά στα πιάτα μας. Μπορείτε χρησιμοποιώντας τα να προσδώσετε μια ενδιαφέρουσα πτυχή σε μια εξαιρετικά χορταστική σαλάτα και να πετύχετε, επίσης, ένα όμορφο οπτικό αποτέλεσμα. Εάν συνδυαστούν με ανοιξιάτικα λαχανικά, όπως σπαράγγι, αλλά και ξηρούς καρπούς θα προσφέρουν μια τέλεια γευστική εμπειρία.

Τα superfoods νούμερο 1 επιλογή για μια σαλάτα

Εξωτικά superfoods, από αβοκάντο μέχρι σπόροι τσία και κινόα μπορούν να προσδώσουν μια ιδιαίτερη νότα σε μια σαλάτα. Επίσης, τα εγχώρια superfoods αναδεικνύονται άψογα σε μια σαλάτα: άγρια χόρτα, όπως το ξινόχορτο και το άγριο σκόρδο, είναι πλούσια σε βιταμίνες. Το σέσκουλο περιέχει βιταμίνη K και κάλιο, ενώ το σπανάκι ξεχωρίζει για την υψηλή περιεκτικότητά του σε φυλλικό οξύ. Ο λιναρόσπορος και τα καρύδια είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεϊνών και ω-3 λιπαρών οξέων.

 

Ιδέες για τη δημιουργία της σαλάτας σας

Επειδή το ψάρι και το κρέας κατέχουν σημαντικό ρόλο σε μια κουζίνα, οι σαλάτες που έχουν ως βάση τα φυτικά συστατικά θα πρέπει να είναι επίσης πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και να παρουσιάζουν ποικιλία. Ανακάλυψε vegan & vegetarian σαλάτες εδώ