Στη Horeca ’17, ενώσαμε τις γαστρονομικές μας δυνάμεις με τη μαεστρία του σεφ Γιώργου Στυλιανουδάκη και καταφέραμε να εντυπωσιάσουμε τους επαγγελματίες από 48.000 επιχειρήσεις του Τουρισμού και της Εστίασης που παρευρεθήκαν σε μία έκθεση που ξεπέρασε τις προσδοκίες τόσο των 550 εκθετών, όσο και των 125.000 επισκεπτών της.
Το διεθνών προδιαγραφών εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, η εξαιρετική διοργάνωση και οι πολυδιάστατες παράλληλες εκδηλώσεις κέρδισαν το ενδιαφέρον του κόσμου που ήταν τόσο αυξημένο, ώστε τα νούμερα να μιλούν για 20% αύξηση του ποιοτικού κοινού. Ένα κοινό πιο ουσιαστικό και στοχευμένο από κάθε χρονιά, με το 56% των επισκεπτών να έχει ταξιδέψει από την επαρχία και την Κύπρο, και το 22% να προέρχεται αποκλειστικά από τον ξενοδοχειακό κλάδο.
Ο γευστικός κόσμος της Unilever Food Solutions στήθηκε σε 150τμ, στα οποία συναντήθηκαν δημιουργικά τα προϊόντα Hellmann’s, Knorr, The Vegetarian Butcher & Carte D’or. Στο περίπτερό μας, και τις 4 μέρες υποδεχόμασταν κόσμο από κάθε γωνιά της Ελλάδας, με αποκορύφωμα όπως ήταν αναμενόμενο τα 2 γευστικά μας event.
Οι επαγγελματίες του χώρου είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις προτάσεις μας και να μάθουν περισσότερα για τα μοναδικά συστατικά, την εξαιρετική απόδοση και τα ειδικά χαρακτηριστικά των προϊόντων μας. Την ίδια στιγμή, οι σεφ μας είχαν φορέσει τις ποδιές τους και μοίραζαν απλόχερα ιδέες και έμπνευση, χρησιμοποιώντας τα υλικά της Unilever Food Solutions.