+

Για το πανάρισμα

  • Βούτυρο 40 γρ
  • Ζέστ από ένα λεμόνι
  • Δημητριακά χωρίς Γλουτένη 220 γρ
  • Καρύδια πεκάν 4 τεμ.
  • Σκόρδο 1 τεμ.
  • Φύλλα από θυμάρι, δεντρολίβανο, βασιλικό ψιλοκομμένα 5 γρ

Για τον Σολομό

  • Αλάτι και πιπέρι
  • Φιλέτα Σολομού 4 τεμ.

Για την Σάλτσα

  1. Για το πανάρισμα

    Τοποθετούμε σε μπλέντερ τα δημητριακά, τα καρύδια, το σκόρδο τα μυρωδικά και το ξύσμα λεμονιού. Προσθέτουμε το λιωμένο βούτυρο και ανακατεύουμε μέχρι να πάρουμε μια ομοιογενές πάστα.
  2. Για τον Σολομό

    Αλατοπιπερόνουμε τα φιλέτα του σολομού και στη συνέχεια προσθέτουμε σε κάθε φιλέτο την πάστα των δημητριακών. Ψήνουμε σε φούρνο στους 180 σε χρόνο ανάλογα με το βαθμό ψησίματος που προτιμάμε.
  3. Για την Σάλτσα

    Σοτάρουμε σε βούτυρο το πράσο, στη συνέχεια σβήνουμε με τον ζωμό και βράζουμε. Τέλος καρυκεύουμε με αλάτι και πιπέρι, προσθέτουμε την κρέμα και γλασάρουμε την σάλτσα.
  4. Παρουσίαση

    Τοποθετούμε τον Σολομό πάνω από την κρέμα με τα πράσα και γαρνίρουμε ανάλογα.
+