+

Για το πανάρισμα

  • Βούτυρο 40 γρ
  • Ζέστ από ένα λεμόνι
  • Δημητριακά χωρίς Γλουτένη 220 γρ
  • Καρύδια πεκάν 4 τεμ.
  • Σκόρδο 1 τεμ.
  • Φύλλα από θυμάρι, δεντρολίβανο, βασιλικό ψιλοκομμένα 5 γρ

Για τον Σολομό

  • Αλάτι και πιπέρι
  • Φιλέτα Σολομού 4 τεμ.

Για την Σάλτσα

  1. Για το πανάρισμα

    Τοποθετούμε σε μπλέντερ τα δημητριακά, τα καρύδια, το σκόρδο τα μυρωδικά και το ξύσμα λεμονιού. Προσθέτουμε το λιωμένο βούτυρο και ανακατεύουμε, μέχρι να πάρουμε μια ομοιογενή πάστα.
  2. Για τον Σολομό

    Αλατοπιπερώνουμε τα φιλέτα του σολομού και στη συνέχεια, προσθέτουμε σε κάθε φιλέτο την πάστα των δημητριακών. Ψήνουμε σε φούρνο στους 180 σε χρόνο ανάλογο με το βαθμό ψησίματος που προτιμάμε.
  3. Για την Σάλτσα

    Σοτάρουμε σε βούτυρο το πράσο, σβήνουμε με το ζωμό και βράζουμε. Καρυκεύουμε με αλάτι και πιπέρι, προσθέτουμε την κρέμα και γλασάρουμε την σάλτσα.
  4. Για την Παρουσίαση

    Τοποθετούμε το σολομό πάνω από την κρέμα με τα πράσα και γαρνίρουμε ανάλογα.
+