Δεν μπορείς να βρεις τον ειδικό συνεργάτη της επιλογής σου; Επικοινώνησε μαζί μας για να σε βοηθήσουμε.
Αυτό που οι ξένοι αποκαλούν brunch εμείς θα μπορούσαμε να το αποκαλούμε χαλαρό πρωινό ή πρωινό του ξενύχτη ή πρωινό του “ξυπνάω-αργά” ή ούτε πρωινό ούτε μεσημεριανό.
Και η αλήθεια είναι ότι σε κάποιους τοπικούς προορισμόυς, το brunch χωρίς να βαφτίζεται έτσι, αποτελούσε ανέκαθεν συνήθεια.
Όταν όμως μιλάμε για brunch στα ελληνικά και μάλιστα στους δημιουργούς του, ποιο είναι το μυστικό του επιτυχημένου ελληνικού brunch;
Θα μπορούσε η απάντηση να βρίσκεται στα υλικά και τη δημιουργικότητά τους. Μία ομελέτα θα μπορούσε να μεταμορφώνεται ανάλογα με τα δεκάδες διαφορετικά παραδοσιακά τυριά ή και αλλαντικά που θα περιείχε. Ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης θα μπορούσε να γίνει ακόμα πιο ενδιαφέρον αν προσθέταμε πολτό ελιάς ή φέτα ή λιαστή τομάτα σαν γέμιση. Δώστε λοιπόν έμφαση σε υλικά που μπορούν να σας δώσουν γευστικές παραλλαγές που θα εκπλήξουν τους πελάτες σας.
Όμως, δεν είναι μόνο τα υλικά που διαφοροποιούν ή κρίνουν την επιτυχία ενός brunch menu.
Για να μπορεί το brunch να αποδώσει όχι μόνο σε θετικό feedback από τους πελάτες, αλλά και σε επίπεδο ROI για την επιχείρησή σας, χρειάζεται κάτι παραπάνω από γεύση: χρειάζεται μελέτη και οργάνωση.
Aκολουθούν μερικές πρακτικές συμβουλές:
Πατήστε στο εικονίδιο για να προσθέσετε συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας. Πατήστε στο εικονίδιο για να προσθέσετε συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας. Πατήστε στο εικονίδιο για να προσθέσετε συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας. Πατήστε στο εικονίδιο για να προσθέσετε συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας.