Αν δεν το ανεβάσεις στα social media, λένε, δεν συνέβη ποτέ. Συμφωνούμε, εν μέρει, και σου παρουσιάζουμε tips για το πώς να μοιράζεσαι σωστά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα πιάτα του εστιατορίου σου.  Καταρχάς, πρέπει ο χρήστης να μπορεί να σε βρει.

Πώς;

  • Με έναν λογαριασμό που ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, έτσι ώστε να υπάρχει συνεχής παρουσία 
  • Kαι με ένα hashtag που θα μπορεί και ο ίδιος να χρησιμοποιήσει όταν βρεθεί εκεί. Και μιας και είπαμε τη μαγική λέξη “hashtag”, να πούμε επίσης πως πολύ σημαντικό για να σε βρίσκουν πελάτες και μη, είναι τα hashtags που συνοδεύουν τη φωτογραφία σου. Μην τα λυπηθείς! Όσα περισσότερα βάλεις, τόσο καλύτερα.

 

Μία εικόνα, χίλιες γεύσεις. ‘Η αλλιώς η εικόνα πρέπει και αυτή να “χορταίνει” το μάτι. Δοκίμασε να βγάλεις φωτογραφία το πιάτο σου με διαφορετικούς τρόπους: κάτοψη, υπό γωνία, με εναλλακτικά backgrounds, πιάτα, χαρτοπετσέτες και φωτισμούς, και αποφάσισε σταδιακά ποιο είναι αυτό που σε αντιπροσωπεύει καλύτερα. Είναι σημαντικό να κρατάς το ενδιαφέρον του χρήστη με όμορφες φωτογραφίες που θα ξεχωρίζουν ανάμεσα στις υπόλοιπες, χωρίς να χάνεις τον χαρακτήρα της επιχείρησής σου.

 

Ναι, αλλά είσαι μάγειρας, όχι φωτογράφος...Σωστό! Κανείς δεν περιμένει την τέλεια επεξεργασμένη φωτογραφία και η πραγματικότητα είναι πως κανείς δεν την θέλει. Το φαγητό πρέπει να δείχνει λαχταριστό αλλά ειλικρινές. Παρ’ όλα αυτά, μια μικρή φροντίδα στον φωτισμό, χρειάζεται. Κάνε μερικές δοκιμές και θα δεις ότι με τον καιρό θα ξέρεις εσύ ο ίδιος, καλύτερα και από επαγγελματία φωτογράφο, ποιο είναι το καταλληλότερο σημείο στον χώρο και ποια η κατάλληλη ώρα για να βγάλεις τη φωτογραφία που θέλεις.

Τέλος, κάνε τον κόσμο να νιώσει ότι είναι μέλος του εστιατορίου και όχι ένας απλός πελάτης. Μπορείς για παράδειγμα να τους παροτρύνεις να ανεβάσουν μια φωτογραφία για κάποιον διαγωνισμό και να τους επιβραβεύσεις με δωρεάν γεύματα και καφέ. Οτιδήποτε θα συνεχίσει τη συζήτηση για την επιχείρησή σου online, είναι κέρδος.   

Το Instagram είναι ένα μέρος με πολύ κόσμο!

Είναι σημαντικό να καταφέρεις να ξεχωρίσεις με ποιοτικές φωτογραφίες που κολακεύουν το φαγητό σου, γιατί η αλήθεια πλέον βρίσκεται στους Instagram followers.