Menu

Γενικές Οδηγίες για ανέπαφες διανομές φαγητού & take-away

Diversey Pro Formula. Ο σύμμαχός σας στον επαγγελματικό καθαρισμό

Καμία παραγγελία δεν πρέπει να λαμβάνεται  αυτοπροσώπως στις εγκαταστάσεις μόνο διαδικτυακά ή μέσω τηλεφώνου

Χρησιμοποιήστε κλιμακωτές ώρες συλλογής - κανένας πελάτης δεν πρέπει να εισέλθει έως ότου η παραγγελία του είναι έτοιμη

 

Οι πελάτες των οποίων οι παραγγελίες είναι έτοιμες θα πρέπει να εισέρχονται ένας κάθε φορά για να παραλάβουν την παραγγελία τους και να πραγματοποιούν ανέπαφες πληρωμές εάν είναι δυνατόν

Θα πρέπει να δημιουργηθεί μια περιοχή χωρίς επαφή για συλλογή παραγγελιών, ξεχωριστή από την κουζίνα, χωρίς επαφή μεταξύ των ατόμων που ετοιμάζουν το γεύμα και του ατόμου παράδοσης

 

Αποθαρρύνετε το συνοστισμό έξω από τις εγκαταστάσεις σας και χρησιμοποιήστε συστήματα διαχείρισης σειράς τηρώντας απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών

Οδηγίες για το προσωπικό του εστιατορίου

 

 

Όλο το προσωπικό πρέπει να ακολουθεί τα βασικά προστατευτικά μέτρα (συμπεριλαμβανομένου του συχνού πλυσίματος χεριών για 20 δευτερόλεπτα, διατήρηση 2 μέτρων απόστασης και χαιρετισμού χωρίς επαφή)

 

Οποιοσδήποτε χειριστής τροφίμων που νιώθει αδιαθεσία δεν πρέπει να εργάζεται. Εάν εμφανίσει συμπτώματα, θα πρέπει να ακολουθήσει τις κυβερνητικές συμβουλές και να παραμείνει σπίτι

 

Τα δοχεία και οι σακούλες που περιέχουν τα γεύματα πρέπει να είναι σωστά κλεισμένες

 

Ο διανομέας ανοίγει την τσάντα του και το προσωπικό τού εστιατορίου τοποθετεί το γεύμα απευθείας μέσα στην τσάντα

 

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στον καθαρισμό και την απολύμανση όλων των επιφανειών και των σκευών που  έρχονται σε επαφή με τρόφιμα

Οδηγίες για τους διανομείς

 

 

Όλο το προσωπικό πρέπει να ακολουθεί τα βασικά προστατευτικά μέτρα (συμπεριλαμβανομένου του συχνού πλυσίματος χεριών για 20 δευτερόλεπτα, διατήρηση 2 μέτρων απόστασης και χαιρετισμού χωρίς επαφή)

 

 

Ο διανομέας πρέπει να προειδοποιεί τον πελάτη για την άφιξή του και να φεύγει αμέσως ή να διατηρεί ελάχιστη απόσταση 2 μέτρων από την πόρτα, πριν ανοίξει η πόρτα τού πελάτη

 

Όταν περιμένετε μπροστά από το εστιατόριο, ο διανομέας θα πρέπει να διασφαλίσει ότι τηρείται η  απόσταση, τουλάχιστον, 2 μέτρων

 

Οποιοσδήποτε χειριστής τροφίμων που νιώθει αδιαθεσία δεν πρέπει να εργάζεται. Εάν εμφανίσει συμπτώματα, θα πρέπει να ακολουθήσει κυβερνητικές συμβουλές και να παραμείνει σπίτι

 

Ο εξοπλισμός παράδοσης πρέπει να καθαρίζεται τακτικά, ιδιαίτερα οι περιοχές που έρχονται σε επαφή με τα χέρια, χρησιμοποιώντας απολυμαντικά μαντηλάκια ή πανί και ένα προϊόν καθαρισμού / απολύμανσης