+

Για τα λαχανικά

  • Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • Αλάτι
  • Ζέστ από φλούδα λεμονιού 5 γρ
  • Ελαιόλαδο 55 ml
  • Κόκκινη Πιπεριά 60 γρ
  • Κίτρινη Πιπεριά 60 γρ
  • Καρότο 50 γρ
  • Κολοκύθι 80 γρ

Για τη Κινόα

  • Κινόα 110 γρ
  • Νερό 240 ml
  • Ελαιόλαδο

Πριν το σερβίρισμα

  • Μαϊντανός (φρέσκος) 5 γρ
  • Ζέστ λεμονιού 5 γρ
  • Φιλέ αμυγδάλου 80 γρ
  1. Για τα λαχανικά

    30 Πλένουμε τα λαχανικά και στη συνέχεια τα κόβουμε καρέ και τα τοποθετούμε σε μπασίνα. Μαρινάρουμε με ελαιόλαδο, σκόρδο, αλάτι, πιπέρι και ζέστ λεμονιού. Τοποθετούμε τα λαχανικά σε ταψί και ψήνουμε στο φούρνο στους 180 για 30 λεπτά.
  2. Για τη Κινόα

    Τοποθετούμε σε κατσαρόλα το ελαιόλαδο και σοτάρουμε τη Κινόα για 2 λεπτά εως ότου πάρει μπρονζέ χρώμα. Στη συνέχεια προσθέτουμε το νερό και βράζουμε για 15-20 λεπτά, προς το τέλος αλατίζουμε.
  3. Πριν το σερβίρισμα

    Σοτάρουμε ελαφρώς το αμύγδαλο και στη συνέχεια αναμιγνύουμε τα ψητά λαχανικά την κινόα και τα σοταρισμένα αμύγδαλα. Γαρνίρουμε με ψιλοκομμένο μαϊντανό και ζέστ από λεμόνι.
+