+

Για το Buddha Bowl με Κινόα, Λαχανικά & Χούμους

  1. Για το Buddha Bowl με Κινόα, Λαχανικά & Χούμους

    Καθαρίζουμε και κόβουμε τη γλυκοπατάτα σε κύβους και την τοποθετούμε σε ταψί. Καρυκεύουμε με αλάτι και πιπέρι, ραντίζουμε με ελαιόλαδο και ψήνουμε στους 180 για 15 λεπτά (μέχρι οι πατάτες να ροδίσουν και να μαλακώσουν).

    Στη συνέχεια, τοποθετούμε τα μισά ρεβίθια σε ταψί, τα ραντίζουμε με ελαιόλαδο και τα καρυκεύουμε με θυμάρι, καπνιστή πάπρικα, ζωμό κοτόπουλο και κύμινο. Ψήνουμε στους 180 για 15-20 λεπτά.

    Με τα υπόλοιπα ρεβίθια δημιουργούμε το χούμους, προσθέτοντας χυμό λεμόνι, ταχίνι, κύμινο και σκόρδο.

    Για το στήσιμο του μπολ θα χρειαστούμε το kale σαν βάση, τα ψητά ρεβίθια, την ψητή πατάτα, το αβοκάντο κομμένο σε φέτες ,το κόκκινο λάχανο ψιλοκομμένο, το καρότο κομμένο ζουλιέν και μια ποσότητα από το χούμους.

    Ντεκοράρουμε με ελαιόλαδο και φύλλα κόλιανδρο.

+