Αφού επεξεργαστούμε αυτές τις πληροφορίες, μπορούμε να περάσουμε στον εξορθολογισμό του μενού: πρέπει να καταλάβουμε ποια πιάτα μάς συμφέρει να πουλάμε περισσότερο και ποια θα πρέπει να βγουν από τον κατάλογο, ή να τροποποιηθούν.
Για τον σκοπό αυτό, αφού υπολογίσετε τον δείκτη δημοφιλίας και το κέρδος για το κάθε πιάτο του μενού, θα τοποθετήσετε καθεμιά πρόταση ξεχωριστά σε έναν πίνακα, τον οποίο ονομάζουμε «Μητρώο του μενού engineering (ΜΜΕ)», δημιουργώντας τέσσερις ευρείες κατηγορίες για όλα τα πιάτα που απαρτίζουν το μενού: