Χρησιμοποιούσατε το delivery ως κανάλι πώλησης πριν την πανδημία;
Το delivery αποτελεί το νούμερο ένα κανάλι πώλησης για το κατάστημά μας και ως εκ τούτου δεν χρειάστηκε εκ νέου προσαρμογή σε αυτό το κομμάτι.
Έχετε ενταχθεί σε πλατφόρμα ηλεκτρονικής παραγγελειοληψίας/ παράδοσης;
Είμαστε ενταγμένοι σε ηλεκτρονική πλατφόρμα εδώ και αρκετά χρόνια αλλά μόνο για παραγγελίες. Μπορώ να πω ότι από την μία αποτελεί λύση όσο αφορά την εξεύρεση νέων πελατών. Από την άλλη είναι σαν να έχεις έναν …εικονικό συνέταιρο στο κατάστημα σου.
Τι γνώμη έχετε για τις πλατφόρμες και το νέο τρόπο διανομής που αυτές προωθούν;
Όσον αφορά τις νέες μεθόδους που προωθούνται, εμείς από την πλευρά μας θέλουμε να έχουμε τα δικά μας παιδιά να παραδίδουν τις παραγγελίες και θεωρώ ότι καμία πλατφόρμα δεν είναι ακόμα έτοιμη να διαχειριστεί τόσο μεγάλο φόρτο παραγγελιών με ασφάλεια και συνέπεια.