Menu

Τα websites προσφέρουν καλή απόδοση επένδυσης και είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι με τη διαφήμιση. Εάν σκοπεύετε να κάνετε τη δική σας επιχείρηση τροφίμων και εστίασης, ένας ιστότοπος πρέπει να είναι η  προτεραιότητά σας. Με την πάροδο του χρόνου η σχετικά χαμηλή επένδυση του να έχετε ένα επαγγελματικό site θα αποφέρει αποτελέσματα δίνοντας ώθηση στις νέες παραγγελίες και κρατήσεις για την επιχείρησή σας. Μάθετε ακριβώς Πώς να δημιουργήσετε ένα website για τη δική σας υπηρεσία εστίασης με αυτά τα 7 βήματα! 
1. Αποκτήστε ένα εργαλείο δημιουργίας ιστότοπων (Website Builder)

1. Αποκτήστε ένα εργαλείο δημιουργίας ιστότοπων (Website Builder)

Το πρώτο βήμα στη δημιουργία της πλατφόρμα της επιχείρησης σας είναι να επιλέξετε το σωστό εργαλείο δημιουργίας ιστότοπων. Υπάρχουν πολλά για να διαλέξετε, ωστόσο, αξιολογήστε τις απαιτήσεις σας προτού επιλέξετε το σωστό εργαλείο δημιουργίας ιστότοπων. Ο προβλεπόμενος προϋπολογισμός και το επίπεδο των τεχνικών σας γνώσεων πιθανότατα θα παίξουν ρόλο στην πλατφόρμα που θα επιλέξετε. Τα δημοφιλή εργαλεία δημιουργίας ιστότοπων περιλαμβάνουν:

 

2.	Επιλέξτε Domain (Τομέα) & Hosting (Ιστοφιλοξενία)

2. Επιλέξτε Domain (Τομέα) & Hosting (Ιστοφιλοξενία)

Αφού εγγραφείτε σε ένα από τα παραπάνω προγράμματα δημιουργίας ιστότοπων, θα πρέπει να αγοράσετε ένα domain name (όνομα τομέα) και ένα Hosting πρόγραμμα καθώς και να δημιουργήσετε τον λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (email).

  1. To Domain Name σας θα πρέπει να είναι το όνομα της Επιχείρησης τροφίμων σας. Εάν αυτό το όνομα χρησιμοποιείται από κάποιο άλλο domain, δοκιμάστε να προσθέσετε ένα τοπικό στοιχείο σε αυτό για να σας διαφοροποιήσει, όπως π.χ. την πόλη σας. Γενικά είναι προτιμότερο να έχετε αποκτήσει την .com έκδοση του domain σας, γι’ αυτό αποφύγετε τα Domains Χωρών. Δείτε  τα Καλύτερα Domain names για Υπηρεσίες Εστίασης και Φιλοξενίας!
  2. Τώρα πρέπει να επιλέξετε ένα πρόγραμμα Hosting. Ξανά βρείτε ένα πρόγραμμα Hosting το οποίο θα έχει αποκλειστική υπηρεσία Wordpress, Squarespace, ή Wix.
  3. Τέλος, δημιουργήστε τον λογαριασμό ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (Email). Φυσικά αυτός είναι ένας λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βάσει Domain. Η καλύτερη τακτική εδώ είναι να συμπεριλάβετε ένα email με συγκεκριμένη επωνυμία όπως Hello@Restaurant.com ή Book@Restaurant.com.  

3. Επιλέξτε ένα Θέμα

3. Επιλέξτε ένα Θέμα

Επιλέγοντας ένα θέμα είναι σαν να σχεδιάζετε το Μενού σας ή να ολοκληρώνετε το εσωτερικό της επιχείρησή σας. Το website σας ως μια διαδικτυακή αναπαράσταση της δική σας επιχείρησης εστίασης και η επιλογή  του σωστού θέματος είναι απαραίτητα για να διασφαλίσετε μια εξαιρετική εμπειρία για τον πελάτη. Όταν επιλέγετε το θέμα σας λάβετε υπόψη τις ακόλουθες ερωτήσεις: 

  1. Ποιος είναι ο στόχος σας; Να αυξήσετε τις παραγγελίες; Να διευκολύνετε τις online κρατήσεις; Να προωθήσετε την επιχείρησή σας; Προσπαθήστε και βρείτε ένα θέμα που προσφέρει ήδη μια υπηρεσία online παραγγελιών ή αν μπορείτε να ενταχθείτε σε ένα, όπως το WooCommerce.
  2. Ποιο είναι το στιλ σας; Σκούρο και σκοτεινό ή φρέσκο και φωτεινό;
  3. Τι κουζίνα προσφέρετε; Συνήθως το είδος της κουζίνας σας θα πρέπει να είναι εμφανές στο θέμα που επιλέγετε. Αυτό θα διασφαλίσει ότι οι επισκέπτες του ιστότοπου θα βιώσουν την εμπειρία της αυθεντικότητας της υπηρεσίας εστίασής σας. Ρίξτε μια ματιά στο Robertson World Cuisines για υπέροχες ιδέες για το πώς να προσθέσετε διεθνή γεύση στα πιάτα σας!
  4. Εμπειρία του πελάτη: Χρησιμοποιήστε ένα θέμα το οποίο είναι εύκολο στην πλοήγηση, περιλαμβάνει κεφαλαία κουμπιά προτροπής (call-to-action buttons) για πραγματοποίηση παραγγελιών και κρατήσεων, και διαθέτει αρκετό χώρο για μεγάλες εικόνες που να αναδεικνύουν τα πιάτα σας. Προσπαθήστε και βρείτε ένα θέμα που να περιλαμβάνει μια ειδική ενότητα για κριτικές πελατών. 

4.Προσθέστε τις πληροφορίες της Επιχείρησής σας

4.Προσθέστε τις πληροφορίες της Επιχείρησής σας

Τώρα που όλα τα βασικά έχουν δημιουργηθεί, μπορείτε να διαμορφώσετε το θέμα σας ώστε να αντιπροσωπεύει καλύτερα τη δική σας επιχείρηση εστίασης! Μερικές από τις συνήθεις πληροφορίες που απαιτούνται για ένα Εστιατόριο ή μια Επιχείρηση Delivery περιλαμβάνουν: 
 
  1. Μενού: Ανεβάστε μια ψηφιακή έκδοση του μενού σας στον ιστότοπό σας. Επίσης, να συμπεριλάβετε μια έκδοση PDF την οποία οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν και να φυλάξουν για μελλοντικές κρατήσεις.
  2. Συλλογή με φωτογραφίες: Οι άνθρωποι  ''τρώνε με τα μάτια τους'' , σωστά; Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει πολλές φωτογραφίες (μέσα σε συλλογή/ εναλλασσόμενες εικόνες τύπου Carousel) των πιάτων σας! Εδώ η σωστή φωτογράφιση πιάτου παίζει σημαντικό ρόλο! Επίσης, προβάλλετε φωτογραφίες από την φυσική τοποθεσία της επιχείρησής σας που απεικονίζει καλύτερα την ατμόσφαιρα!
  3. Τοποθεσία: Όλοι πρέπει να γνωρίζουν που βρίσκεστε! Ακόμη και αν παραδίδετε φαγητό μόνο online, οι καταναλωτές βασίζουν τη αξιοπιστία σε βασικές πληροφορίες όπως διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας.
  4. Στοιχεία επικοινωνίας: Συμπεριλάβετε έναν αριθμό επικοινωνίας (ίσως 1 ή 2) καθώς και τη νέα σας διεύθυνση email! Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν μαζί σας αν έχουν ερωτήσεις σχετικά με τις κρατήσεις, τα πιάτα ή περισσότερα.
  5. Κριτικές: Οι καταναλωτές εμπιστεύονται τους ήδη πελάτες περισσότερο απ’ ότι εμπιστεύονται τα brands! Επικοινωνήστε με μερικούς πιστούς πελάτες για να τους ρωτήσετε αν είναι πρόθυμοι να γράψουν μια πολύ καλή κριτική για εσάς με αντάλλαγμα ένα δωρεάν ποτό!

5. Ρυθμίστε το σύστημα παραγγελιών και κρατήσεων

5. Ρυθμίστε το σύστημα παραγγελιών και κρατήσεων

Εάν ο πρωταρχικός σας στόχος είναι να αυξήσετε τις παραγγελίες και τις κρατήσεις σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε ρυθμίσει τα πάντα έτσι ώστε η online παραγγελία. να γίνεται με ευκολία. Για online κρατήσεις, βεβαιωθείτε ότι έχετε εφαρμόσει ένα σύστημα που τις ενσωματώνει με τις offline κρατήσεις. Τίποτα τεχνικό δεν απαιτείται! Μπορείτε απλά να βεβαιωθείτε ότι όλες οι online κρατήσεις έχουν ενημερωθεί στο βιβλίο/σύστημα κρατήσεών σας. Προορίστε ένα άτομο να ελέγχει τις online κρατήσεις καθημερινά!

Για online παραγγελίες, δημιουργήστε ένα άλλο σύστημα που να διασφαλίζει ότι δεν καθυστερούν ούτε οι online παραγγελίες των πελατών ούτε οι παραγγελίες των πελατών που γευματίζουν μέσα στο εστιατόριο. Επειδή οι περισσότερες κουζίνες διαθέτουν ένα κατανεμημένο τμήμα για “Delivery” και για “Online Παραγγελίες”, βεβαιωθείτε ότι αυτό το τμήμα του προσωπικού προετοιμάζει μόνο τις online παραγγελίες. Αυτό απλώς βελτιστοποιεί τη διαδικασία και αποτρέπει την ενόχληση των πελατών και την υπερφόρτωση του προσωπικού! 

6. Εγγραφείτε στο Google My Business

6. Εγγραφείτε στο Google My Business

Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να κάνει καταχώριση στο Google για μεγαλύτερη προβολή και αξιοπιστία.

7. Προωθήστε το Website σας

7. Προωθήστε το Website σας

Τέλος, χωρίς μάρκετινγκ ποιος θα ήξερε για τον νέο ιστότοπό σας; Για να ξεκινήσετε με το Digital Marketing στον Κλάδο της Φιλοξενίας, δείτε αυτό το άρθρο.

Αρχική
Προϊόντα
Αγαπημένα
Καλάθι
Μενού