Menu

Είναι γνωστό πια ότι η χρήση και η αλληλεπίδραση με τα social media βρίσκονται σε άνοδο, καθώς, λόγω της πανδημίας, πολλοί πελάτες έχουν περιορίσει τις εξόδους τους και είναι ως εκ τούτου ''κολλημένοι'' με τις συσκευές τους.  

Κάντε σωστά τα βασικά

Κατ’ αρχάς, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι κάνετε με σωστό τρόπο τα βασικά. Εάν είστε αρκετά εδραιωμένοι στα social media τότε υπέροχα! Δείτε παρακάτω συμβουλές και οδηγίες σχετικά με το πώς να αυξήσετε την αλληλεπίδραση στα social media.

Εάν δεν είστε καλός γνώστης των social media ή αν αναρωτιέστε γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τα social media,θα τα φροντίσουμε εμείς όλα..

Γιατί να χρησιμοποιήσω τα social media;

  • Γιατί όχι; Υπάρχουν πάνω από δισεκατομμύρια καθημερινοί χρήστες στο Facebook μόνο, με άτομα που μοιράζονται, δημοσιεύουν και κάνουν like σε κάθε είδους περιεχόμενο.
  • Από το να ανεβάζουν στιγμιότυπα με τα γεύματά τους μέχρι να αφήνουν κριτικές, η διαφήμιση μέσω των καταναλωτών και η προώθηση μέσω των social media μπορεί να είναι πραγματικά ισχυρές. Επομένως εάν θέλετε να αυξήσετε την πελατεία σας, τα social media σίγουρα θα σας προσφέρουν αυτή την παραπάνω επιρροή.

Facebook, Instagram, και Twitter: Πώς μπορώ να αξιοποιήσω πλήρως την κάθε πλατφόρμα;

  • Πρώτα, σκεφτείτε αν αξίζει να έχετε ένα εταιρικό προφίλ σε καθεμία από τις κύριες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Έχετε τις ικανότητες να διαχειριστείτε και να ενημερώνετε τακτικά και τα 3 δίκτυα; Εάν όχι, δώστε προτεραιότητα σε ένα ή δύο με βάση το είδος του περιεχομένου που προτίθεστε και μπορείτε να δημιουργήσετε, την πληθυσμιακή ομάδα του κοινού που απευθύνεστε και τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
  • Αφιερώστε χρόνο για να κατανοήσετε την κάθε πλατφόρμα και προσαρμόστε το περιεχόμενό σας ανάλογα, χρησιμοποιώντας τη γλώσσα και τον τόνο που ταιριάζει περισσότερο στην κάθε πλατφόρμα. Το Facebook είναι χαλαρό και ενημερωτικό· χρησιμοποιείστε έντονες εικόνες και hashtags στο Instagram· και να είστε σύντομοι στο Twitter.

Μοιραστείτε το πρωτόκολλο ασφαλείας και χτίστε την αξιοπιστία του εστιατορίου

Όταν οι πελάτες πρόκειται να φάνε και να πιούνε έξω, θα αναζητήσουν πράγματα όπως δεσμεύσεις για την ασφάλεια και την τοπική κοινότητα. Επενδύστε χρόνο για να δημιουργήσετε ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες μέσω των social media και αυτό θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας θα θεωρηθεί πρώτη στην επιλογή τους στην επόμενη τους έξοδο.

Μολονότι, το να διασφαλίσετε την ασφάλεια και την υγεία για εσάς και την ομάδα σας είναι το πιο σημαντικό, το επόμενο βήμα είναι να γίνετε δημιουργικοί και να αναπτύξετε ένα ισχυρό πλάνο δέσμευσης με τους πελάτες:

  • Δείξτε στους πελάτες ότι έχετε δεσμευτεί να περιορίσετε την εξάπλωση του ιού, τηρώντας τις κατευθυντήριες οδηγίες καθαρισμού και απολύμανσης. Πρέπει να δουν ότι είστε απόλυτα αφοσιωμένοι στην εξασφάλιση της ασφάλειάς τους.
  • Προκειμένου να τηρήσετε τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης, πιθανότατα θα χρειαστεί να μετακινήσετε τα έπιπλά σας και να μην λειτουργείτε με το μέγιστο της χωρητικότητας της επιχείρησης.
  • Επικοινωνήστε αυτό ως θετικό μήνυμα και χρησιμοποιήστε φωτογραφία και βίντεο για να δείξετε στους πελάτες σας τις αλλαγές που έχετε κάνει στην τραπεζαρία. 

Μην ξεχνάτε το φαγητό

 Ίσως να έχετε ανταγωνισμό με τις παραγγελίες από αυτούς που θέλουν delivery ή φαγητό σε πακέτο καθώς και εκείνους που γευματίζουν μέσα στο εστιατόριο, γι’ αυτό διασφαλίστε ότι τα πιάτα σας είναι ελκυστικά οπτικά και τραβάνε την προσοχή. 

  • Οι καταναλωτές που επιλέγουν το delivery συνήθως το κάνουν για να έχουν την εμπειρία να γευτούν φαγητό ποιότητας εστιατορίου στο σπίτι, οπότε αν προωθείτε την προσφορά σας χρησιμοποιώντας τα social media, βεβαιωθείτε ότι τα πιάτα σας είναι κατάλληλα για αυτή την περίπτωση.
  • Παραμείνετε στο δικό σας στιλ εστιατορίου – δεν πρόκειται για κάτι που δεν είστε εσείς – αλλά στοχεύστε στην καλύτερη ποιότητα φωτογραφίας που μπορείτε να καταφέρετε. Ανατρέξτε στον οδηγό μας για να τελειοποιήσετε τη φωτογράφηση του φαγητού σας.  

Το εστιατόριο Clean Bean, Seaham, με φυτικής προέλευσης φαγητό, χρησιμοποιεί πολύ καλά φωτισμένες εικόνες για να αναδείξει τη ζωντάνια του μενού τους για φαγητό σε πακέτο:

https://www.instagram.com/p/B_frpvjl8Zc/?utm_source=ig_web_copy_link

Το Περιεχόμενο που δημιουργεί ο πελάτης σας είναι χρυσός!

Καθώς οι πελάτες αρχίζουν να επιστρέφουν στην επιχείρησή σας, σκεφτείτε πώς μπορούν να γίνουν υποστηρικτές σας για να σας δώσουν ώθηση για ακόμη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. 

  • Κριτικές μέσω των social media θα πρέπει να ενθαρρύνονται και μπορούν πραγματικά να υποστηρίξουν την επισκεψιμότητα. Έχοντας δημιουργήσει απλά μία σελίδα στο Facebook θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι πιστοί πελάτες σας μπορούν να κάνουν mention την επιχείρησής σας όταν προτείνουν τα αγαπημένα τους μέρη σε φίλους.
  • Γιατί να μην κάνετε μια εβδομαδιαία συνήθεια να αναδημοσιεύετε τις θετικές κριτικές σας; Μπορεί να εκπλαγείτε με το επίπεδο ποιότητας της φωτογραφίας που μπορούν να επιτύχουν ορισμένοι από τους πελάτες σας με τα δικά τους smartphones. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες θα ενισχύονται συνέχεια για από το brand σας και το social media χρονολόγιο σας θα είναι γεμάτο υπέροχο περιεχόμενο. Ο πελάτης σας θα αισθανθεί ξεχωριστός – και εσείς θα έχετε δωρεάν φωτογράφιση καλής ποιότητας! Απλά φροντίστε να αποδώσετε τα εύσημα στον πραγματικό φωτογράφο.
  • Να είστε δημιουργικοί με τον τρόπο που χρησιμοποιείτε το δημιουργημένο από τον χρήστη περιεχόμενο. Για παράδειγμα, αν αναζητάτε κάποια σχόλια για ένα καινούριο πιάτο ή για το ανανεωμένο βασικό μενού, γιατί να μην χρησιμοποιήσετε τα social media; Θα μπορούσε να είναι τόσο εύκολο όσο αν δημοσιεύατε μία φωτογραφία με τη λεζάντα «Πώς σας φάνηκε η νέα σπεσιαλιτέ μας;» Οι χαρούμενοι πελάτες συχνά θα είναι πιο πρόθυμοι να εκφράσουν τη γνώμη τους απ’ ότι θα περιμένατε, εάν τους ενθαρρύνετε.

Μας αρέσει το συνοικιακό ιταλικό εστιατόριο Sugo Pasta Kitchen για τον τρόπο που χρησιμοποιεί τις φωτογραφίες πελατών για να κινήσει το ενδιαφέρον των ακολούθων τους ενώ είναι κλειστά για επαγγελματικούς λόγους:

https://www.instagram.com/p/B-j8_1tgfRh/?utm_source=ig_web_copy_link

Συμμετέχετε στη συζήτηση

Αν κάποιος σας δώσει μια πολύ καλή κριτική σε οποιαδήποτε από τις σελίδες σας στα social media, τότε είναι ωραία κίνηση να πείτε ευχαριστώ. Το γεγονός ότι θα σας πάρει λίγα δευτερόλεπτα να απαντήσετε θα συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό και θα γίνει επισήμανση της κριτικής και στο υπόλοιπο κοινό σας.

Αρχική
Προϊόντα
Αγαπημένα
Καλάθι
Μενού