Social Media Συμβουλές & Μυστικά για Εστιατόρια | Unilever Food Solutions
Menu

1.Facebook & Instagram Συμβουλές για ένα Τέλειο Προφίλ:

  • ΠΡΟΦΙΛ: Χρησιμοποιήστε το ίδιο λογότυπο με το εστιατόριό σας.
  • ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ: Προσθέστε έναν σύνδεσμο (link) στον ιστότοπό σας.
  • ΜΕΝΟΥ: Ανεβάστε το Μενού σας.
  • ΚΟΥΜΠΙΑ: Προσθέστε κουμπιά συντόμευσης για δράση πελάτη, όπως «ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ» ή «ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΕΝΟΥ».
  • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: Ανεβάστε μόνο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.
  • ΣΥΝΕΠΕΙΑ: Να είστε συνεπείς στο στιλ σας όπως το στιλ του περιεχομένου σας και ο τόνος της φωνής σας.
chef plating burger

2. Facebook & Instagram Συμβουλές για Αύξηση της Αλληλεπίδρασης (Engagement)

  • HASHTAGS: Τα hashtags αυξάνουν την ψηφιακή απήχηση (reach). Προσθέστε έως και 11 # ανά δημοσίευση.
  • LIKES: Να κάνετε like στο περιεχόμενο άλλων χρηστών. Συνήθως ένα Like φέρνει κι άλλο Like
  • MENTIONS: Κάντε mention άλλους Chefs και άλλα εστιατόρια για να αυξήσετε την προβολή. 
  • ΣΧΟΛΙΑ: Σχολιάστε φωτογραφίες λογαριασμών σχετικών με τον κλάδο σας.
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ: Κάντε διαγωνισμούς δύο φορές τον μήνα.
  • ΖΩΝΤΑΝΑ ΒΙΝΤΕΟ: Ενσωματώστε τα Ζωντανά βίντεο μέσα στη social media στρατηγική σας. 
  • ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕ & ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ: Περιορίστε όλα τα σχόλια με σκοπό να αποκρύψετε προσβλητικά σχόλια και να μάθετε από εποικοδομητικά σχόλια.
  • GEO TAG: Προσθέστε ετικέτες (tags) σε τοποθεσίες, ειδικά το δικό σας εστιατόριο σε όλο το περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε στο προφίλ σας.  
instagram log in

3. Facebook & Instagram Συμβουλές για Παρακολούθηση Αναλυτικών Στοιχείων

  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ: Αναμένονται υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης (engagement rate) κάθε Τετάρτη, Πέμπτη και Τρίτη
  • ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ: Ικανοποιήστε τις απαιτήσεις τόσο των αντρών όσο και των γυναικών, καθώς η διάσπαση είναι σχεδόν 50/50. 
  • ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ: Το να τραβήξετε το ενδιαφέρον μιας νεότερης γενιάς θα σας βοηθήσει να δημοσιεύετε περιεχόμενο που ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις. 
  • ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Χρησιμοποιήστε τις Οργανικές πληροφορίες από το  Instagram Insights ή Facebook Insights, για να ενημερώσετε την πληρωμένη στρατηγική σας.
google analytics dashboard

4. Facebook & Instagram Συμβουλές για Διαφήμιση

  • ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Χρησιμοποιήστε την επιλογή Τοποθέτηση Διαφήμισης στο Facebook Business Manager ευθυγραμμίζοντας την τοποθέτηση με τους στόχους σας. 
  • A/B ΔΟΚΙΜΕΣ: Εκτελέστε split tests στο Facebook για να ελέγξετε το περιεχόμενο με Α/Β δοκιμές. 
  • ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΙΝΟ: Στοχεύστε συγκεκριμένο κοινό όπως τίτλους εργασίας, γευσιγνώστες κ.λπ. 
  • ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΤΕ: Βελτιστοποιήστε για περιεχόμενο με καλύτερη απόδοση. 
  • ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές σας και δείτε τι κάνουν. 
facebook business manager