Αρακάς

Ο αρακάς είναι ένα από τα πιο δημοφιλή λαχανικά, είναι πολύ θρεπτικός, πλούσιος σε βιταμίνη C, βιταμίνη Α και σίδηρο. Μάλιστα, μία κούπα αρακά περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη από ένα ολόκληρο αυγό. Αναπτύσσεται καλύτερα σε δροσερό έδαφος με υγρασία, αλλά το καλοκαίρι μαραίνεται λόγω της ζέστης. Δοκιμάστε, λοιπόν, κάτι διαφορετικό από το να μαγειρέψετε τον αρακά με τον κλασικό τρόπο, όπως το να τον αναμείξετε ωμό με ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι και να τον αλείψετε επάνω σε ψωμί! Οι πελάτες σας θα το λατρέψουν! 

Η συνταγή που προτείνουμε: Πικάντικο Ψάρι με Πατάτες και Πουρέ Γιαουρτιού με Αρακά

Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι στην πραγματικότητα φρούτα, αλλά συχνά αναφέρονται ως λαχανικά λόγω του ότι αναμειγνύονται κυρίως με αλμυρά συστατικά. Ποικίλουν στο μέγεθος, τη μορφή και το χρώμα. Δοκιμάστε να δώσετε χρώμα στη σαλάτα ή τη σάλτσα σας με πορτοκαλί, καφέ ή ακόμα και κίτρινες ντομάτες! Οι παγωμένες ντομάτες χάνουν τη γεύση τους, γι’ αυτό φυλάξτε τις καλύτερα σε θερμοκρασία δωματίου, ενώ οι λιαστές ντομάτες έχουν πιο σκληρή υφή και έντονα αλμυρή γεύση. Σερβίρετέ τις ως ορεκτικό, συνοδευτικό με τις σαλάτες ή τα σάντουιτς. Υπέροχη γεύση!

Η συνταγή που προτείνουμε: Τηγανιτή Πέστροφα με Αμύγδαλα, Σπανάκι και Ντομάτα Κονφί

Κουκιά

Τα κουκιά είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και υδατανθράκων, αλλά και βιταμινών Α, Β1 και Β2. Θα πρέπει να αγοράζονται όσο το δυνατό πιο φρέσκα και οι καρποί τους θα πρέπει να είναι σκληροί και τραγανοί. Αποφύγετε αυτά που έχουν μέσα αέρα. Η καλύτερη εποχή για κουκιά είναι από τον Ιούνιο μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Μπορούν και αυτά να γίνουν ένα πολύ γευστικό σνακ αν ψυχθούν ώστε να ανοίξουν και στη συνέχεια να προσθέσετε αλάτι ή καρυκεύματα.

Η συνταγή που προτείνουμε: Ριζότο με Αρακά και Κουκιά