Πίσω από τη βιτρίνα!
Yπέροχη έκπληξη για τους πελάτες σας να έχουν άμεση πρόσβαση στον οργασμό της δημιουργίας!
Η συμμετοχή στην εμπειρία είναι αναμφίβολα το νέο trend της εποχής μας. Έχοντας ήδη διανύσει αισίως 19 χρόνια στον 21ο αιώνα δείχνει να μην αρκεί πια στον (παντός είδους) καταναλωτή το να δοκιμάζει απλώς μια νέα εμπειρία – στην περίπτωσή μας γευστική. Ο new age πελάτης φαίνεται να προτιμά πλέον εκτός από τη δοκιμή και τη «συμμετοχή». Λιγότερο ή περισσότερο ενεργή, ίσως να μην έχει τόσο μεγάλη σημασία... Εκείνο που φαντάζει σημαντικό είναι ο καταναλωτής να γίνεται «κοινωνός» ενός γεγονότος που τον αποφορτίζει, του φέρνει χαρά και ξυπνά τις αισθήσεις του. Ίσως και τις αναμνήσεις του.
Οραματιστείτε, λοιπόν ως επαγγελματίες, τι υπέροχη έκπληξη θα ήταν για τους πελάτες σας, τους πελάτες ενός μικρότερου ή μεγαλύτερου ξενοδοχείου, να έχουν άμεση πρόσβαση στον οργασμό της δημιουργίας. Σε μια διάφανη, για παράδειγμα, κουζίνα, όπου θα μπορούν να βλέπουν τους σεφ επί το έργον, καθώς ετοιμάζουν δηλαδή αφράτες ζύμες, γλυκά που γαργαλούν τον ουρανίσκο και ευωδιαστές υφές για πρωινά και επιδόρπια!
Η διαφάνεια, η καθαριότητα, η «συμμετοχή» σε μια τέτοια δημιουργική τελετουργία προετοιμασίας των γλυκών και γιατί όχι, η άμεση σύνδεση της μνήμης με την πολύτιμη αίσθηση της όσφρησης θα μπορούν να ξαναφέρουν στην επιφάνεια αγαπημένες τους στιγμές. Στιγμές που παραπέμπουν σε μνήμες του προσωπικού τους παρελθόντος. Σε μια μαμά, ας πούμε, ή σε μια γιαγιά που έψηνε σε κάθε ευκαιρία ευωδιαστά κουλουράκια βουτύρου.
Ήδη βέβαια πολλές ξενοδοχειακές κουζίνες έχουν υιοθετήσει τέτοιες πρακτικές «συμμετοχής» (κυριολεκτικά κάτω από τη... μύτη των πελατών, από τους οποίους τους χωρίζει απλώς ένα πεντακάθαρο τζάμι) αλλά όχι τόσες πολλές όσες θα έπρεπε, ώστε να δημιουργηθεί και σε αυτόν το χώρο μια ισχυρή τάση. Συχνά η έλλειψη χρόνου, χώρου ή και προσωπικού λειτουργούν ανασταλτικά στην υιοθέτηση τέτοιων πρακτικών.
Carte D' Οr Buffet Κέικ με Γεύση Βανίλια 20 kg
Μείγμα για την παραγωγή κέικς, μάφφιν, ραβανί, καρυδόπιτας, σάμαλι.
Μάθετε περισσότεραΚι όμως...Σκεφτείτε το τελικό κέρδος, την ευχαρίστηση στα μάτια (και τον ουρανίσκο...) των πελατών, αλλά και την οικειότητα που θα δημιουργείται στο τέλος κάθε τέτοιας "συμμετοχικής" εμπειρίας. Οικειότητα που θα οδηγήσει, πέρα από κάθε αμφιβολία, στην εκ νέου... ψήφο εμπιστοσύνης στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες που παρέχετε.
Τι θα κερδίσεις
- Συνδέσου εδώ
- Τις καλύτερες συνταγές και tips από chefs από όλο τον κόσμο
- Τις τελευταίες μαγειρικές τάσεις